Busola24.pl pierwszym serwisem mediowej grupy tworzonej przez Mediapolis
(Fot. busola24.pl)
W sieci pojawił się nowy serwis dla mężczyzn Busola24.pl, który ma być internetowym magazynem o dobrym stylu i rozrywce. Wydawca witryny zapowiada stworzenie kolejnych projektów mediowych.
Serwis stworzyła agencja Mediapolis Interactive. Jej prezes Krzysztof Urbanowicz chce z czasem zbudować rozpoznawalną markę Busola24. - Celujemy w ambitnego czytelnika - mówi. Obecnie nad serwisem pracują cztery osoby, w najbliższych tygodniach zespół powiększy się o kolejnych współpracowników.
Witryna adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-45 lat, mieszkających w średnich i dużych miastach, ze średnim i wyższym wykształceniem. Znajdą oni w serwisie materiały poświęcone m.in. motoryzacji, podróżom, modzie, kulturze, alkoholom. Uruchomienie serwisu wesprą działania reklamowe w Facebooku oraz kampania AdWords.
Mediapolis Interactive ma w planach dwa kolejne takie projekty, pierwszy uruchomi w połowie czerwca. - Mamy już skompletowany zespół redakcyjny, serwis jest praktycznie gotowy do startu - mówi Urbanowicz, ale szczegółów nie zdradza. I dodaje: - Przez wiele lat doradzałem mediom i doszedłem do wniosku, że nadeszła pora na stworzenie własnej grupy mediowej. (AT)
(16.05.2012)










