Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

72 mln zł zebrał Polsat z reklam przy "Go to dance" i "Must be the music"

Show "Tylko muzyka. Must be the music" zakończył się zwycięstwem grupy Lemon (fot. Polsat/studio69)

Wpływy Polsatu ze sprzedaży czasu reklamowego przy programach rozrywkowych "Tylko taniec. Got to dance" i "Tylko muzyka. Must be the music" cennikowo wyniosły 72 mln zł – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Emitowany w piątki o 20 show "Tylko taniec. Got to dance" przyniósł stacji 26,7 mln zł, a nadawany w niedziele o 20 "Tylko muzyka" – 45,3 mln zł (dane cennikowe nie uwzględniają rabatów). Oba były na antenie od początku marca do ostatniego weekendu.
Większą widownię – średnio 3,5 mln osób – zapewniał Polsatowi program "Tylko muzyka". Była to jego trzecia edycja, poprzednie przyciągały: 3,3 mln widzów (jesienią ub.r.) i 3,2 mln widzów (wiosną ub.r.). Z kolei debiutancki sezon show "Tylko taniec" gromadził teraz w Polsacie 2,6 mln widzów.
Oba programy pod względem udziału w rynku zajmowały drugie miejsce w swoich pasmach. Show "Tylko muzyka" wybierało średnio 21,6 proc. mających w tym czasie włączone telewizory (lider, TVP 1, miał w tym paśmie 23,6 proc. udziału), a "Tylko taniec" – 18 proc. (prowadziła Dwójka mająca 24 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) programy Polsatu były liderami, osiągając 25,6 proc. ("Tylko muzyka") i 20,9 proc. ("Tylko taniec") udziału.
Finałowy odcinek piątkowego show obejrzało 2,1 mln osób, a niedzielnego – 3,2 mln. "Tylko taniec" wygrał Dawid Ignaczak, a w programie "Tylko muzyka" triumfował zespół Lemon. (RUT)

(15.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.