Już 800 tys. klientów korzysta z usługi internetowej UPC Polska
W pierwszym kwartale br. baza abonentów sieci kablowej UPC Polska zmniejszyła się o 4,1 tys., jednak w tym czasie zanotowano wzrost sprzedanych usług (RGU) o 18 tys.
– Ze względu na specyfikę branży i dużą konkurencję na rynku dla oferty kablowej baza klientów od kilku lat utrzymuje się na stabilnym poziomie – informuje Patrycja Gołos, szefowa komunikacji sieci. – Przy bazie blisko 1,5 miliona klientów wahania o kilka tysięcy są naturalne, a firma przede wszystkim koncentruje się na zwiększaniu zasięgu usług cyfrowych – wyjaśnia Gołos.
UPC Polska miało na koniec marca br. 1 492 900 klientów (którzy korzystali z 2 537 200 usług), w tym 678 tys. abonentów telewizji analogowej (spadek o 49,3 tys. w porównaniu z końcem ub.r.), 662,7 tys. - telewizji cyfrowej (wzrost o 29,7 tys.), 800,3 tys. - Internetu (wzrost o 13,5 tys.) i 396,2 tys. abonentów telefonii (wzrost o 24,1 tys.). (KOZ)
(14.05.2012)










