"Koko Euro spoko" przebojem mediów (wideo)
Liczba publikacji na temat "Koko Euro spoko" w poszczególnych rodzajach mediów
"Koko Euro spoko" - hymn reprezentacji Polski na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, wybrany przez telewidzów, był przez tydzień tematem 1428 materiałów w mediach – obliczyła agencja Press-Service Monitoring Mediów.
Prosty utwór w wykonaniu zespołu Jarzębina podzielił opinię publiczną na dwie skrajne grupy: zwolenników i przeciwników piosenki, ale stał się także punktem wyjścia do poważniejszych medialnych dyskusji dotyczących poczucia humoru społeczeństwa polskiego oraz kompleksów Polaków względem innych nacji. Dyskutowano o nim m.in. w programie "Tomasz Lis na żywo" (TVP 2).
W okresie od 2 do 8 maja br. na temat przeboju „Koko Euro spoko” ukazało się ponad 1400 materiałów, z czego większość, bo aż 1108, w Internecie. Dla porównania na temat zabiegających o rozgłos Grycanek (Marty Grycan i jej trzech córek) opublikowano przez trzy miesiące (od stycznia do końca marca br.) łącznie 1079 informacji. (GK, PR)
(10.05.2012)










