Dział: INTERNET

Dodano: Maj 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Elle", "X Factor", MTV Polska, Eski wciąż zyskują na Facebooku

Najwięcej nowych fanów na Facebooku, 58 tys., przybyło w kwietniu profilowi MTV Polska. Z kolei Radio Eska i Eska Rock najbardziej angażują internautów - wynika z kwietniowego raportu Fanpage Trends przygotowanego przez SoTrender.

Wśród tytułów prasowych obecnych na Facebooku najwięcej fanów w kwietniu miała "Gazeta Wyborcza" - 86 tys. (wzrost o 2 proc. wobec marca). Taki sam procentowy przyrost ma "Polityka", którą na portalu śledzi 55 tys. fanów. Trzecią pozycję z 52 tys. fanów zajmuje profil "Wysokich Obcasów" (wzrost o 3 proc.). W grupie prasy najwięcej nowych internautów pozyskał w kwietniu profil "Elle Polska" - 5 tys., dzięki czemu miał jedynie o czterech fanów mniej niż "Wysokie Obcasy".
Wśród programów telewizyjnych fanów ubywa profilom serialu "Usta usta" emitowanego kilka sezonów temu w TVN i programu "Voice of Poland" TVP 2 - oba formaty nie są bowiem kontynuowane; pierwszemu ubyło 104 fanów, drugiemu 590. Profil "Usta usta" (186 tys. fanów) wciąż zajmuje jednak trzecią pozycję w zestawieniu. Wyżej jest "Tylko muzyka" Polsatu - 460 tys. fanów (wzrost 8 proc.) i "Przepis na życie" TVN - 246 tys. fanów (wzrost 8 proc.). W grupie programów telewizyjnych największy, 23-proc. wzrost (20 tys. nowych fanów) miał profil "X Factor Polska" z TVN - zajął 9. pozycję z liczbą 107 tys. fanów.
Najpopularniejszą stacją radiową na Facebooku pozostaje Radio Eska - 634 tys. fanów (wzrost 4 proc.), drugi jest profil Eski Rock - 202 tys. (wzrost 4 proc.), trzecie: Radio Zet - 164 tys. fanów (wzrost 2 proc.).
Najpopularniejszym kanałem telewizyjnym pozostaje MTV Polska - 330 tys. fanów (wzrost o 21 proc.), drugim jest Viva Polska - 289 tys. fanów (wzrost o 8 proc.), trzecim: 4fun.tv – 191 tys (wzrost o 5 proc.).
Media na Facebooku, pozyskując nowe osoby, muszą podejmować działania je aktywizujące. Najlepiej wychodzi to stacjom radiowym i telewizyjnym programom rozrywkowym. - Radio Eska i Eska Rock osiągają najwyższe wyniki w rankingach interaktywności, mogą pochwalić się też największą liczbą zaangażowanych fanów – zauważa Daria Kuczmara, analityk firmy SoTrender. - O połowę mniej, ale wciąż dużo fanów angażowały show "Bitwa na głosy" TVP 2 i "Tylko muzyka" Polsatu - dodaje Kuczmara. Pełna wersja raportu znajduje się na Press.pl.

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.