Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjne hity T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2011/2012

W zakończonym sezonie piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy spośród meczów pokazywanych w płatnych kanałach najwięcej widzów obejrzało spotkanie Śląsk Wrocław – Legia Warszawa w Polsat Sport.

Mecz Śląska (mistrz Polski) z Legią (trzecia drużyna sezonu) rozegrany 26 lutego br. przyciągał do telewizorów średnio 337 tys. widzów, dając Polsat Sport w tym czasie 2,65 proc. udziału w rynku. Druga pod względem oglądalności w tym kanale była transmisja meczu Lech Poznań – Śląsk Wrocław 25 marca br. Zgromadziła 316,7 tys. widzów (3,07 proc. udziału w rynku).
W Polsat Sport Extra największą oglądalność miał mecz Wisła Kraków – Śląsk Wrocław 6 maja br. – 212,2 tys. widzów (1,72 proc. udziału w rynku).
W Canal+ najlepsze wyniki osiągnęła transmisja spotkania Lechia Gdańsk – Lech Poznań 22 października ub.r.: 178,9 tys. widzów (1,41 proc. udziału w rynku), a w Canal+ Sport - Lech Poznań – Legia Warszawa 30 października ub.r. – 251,6 tys. widzów (1,81 proc.).
W Polsat Sport mecze oglądało średnio 150,8 tys. widzów (1,47 proc. udziału w rynku), Canal+ - 107,2 tys. (0,93 proc.), Canal+ Sport – 104,4 tys. (0,94 proc.), a w Polsat Sport Extra – 71,6 tys. (0,65 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement (firma nie monitoruje Eurosport 2).

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.