W majowe święta telewizja przegrała z pogodą
Piękna pogoda w świąteczne dni 1 i 3 maja odciągnęła widzów od telewizorów. Polacy spędzali w oba święta przed telewizorami średnio 4 godz. i 7 minut, podczas gdy rok temu w te dni aż 5 godzin i 46 minut.
Jak się okazuje, jedynie fani stałych pozycji filmowych siadają przed telewizorem bez względu na pogodę. 1 maja najwięcej widzów (6,4 mln - 43,47 proc.udziału w rynku) przyciągnęło "M jak miłość" w TVP 2. Z kolei 3 maja największą popularnością cieszył się emitowany w TVP 1 serial kryminalno-obyczajowy "Ojciec Mateusz" - zgromadził przed telewizorami 4,6 mln odbiorców (31,36 proc. udziału w rynku).
Największy udział w rynku w oba świąteczne dni miał Program 2 TVP - 14,84 proc., a następnie: TVP 1 - 14,56 proc., TVN - 13,62 proc. i Polsat - 13,17 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (MW)
(06.05.2012)










