Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W majowe święta telewizja przegrała z pogodą

Piękna pogoda w świąteczne dni 1 i 3 maja odciągnęła widzów od telewizorów. Polacy spędzali w oba święta przed telewizorami średnio 4 godz. i 7 minut, podczas gdy rok temu w te dni aż 5 godzin i 46 minut.

Jak się okazuje, jedynie fani stałych pozycji filmowych siadają przed telewizorem bez względu na pogodę. 1 maja najwięcej widzów (6,4 mln - 43,47 proc.udziału w rynku) przyciągnęło "M jak miłość" w TVP 2. Z kolei 3 maja największą popularnością cieszył się emitowany w TVP 1 serial kryminalno-obyczajowy "Ojciec Mateusz" - zgromadził przed telewizorami 4,6 mln odbiorców (31,36 proc. udziału w rynku).
Największy udział w rynku w oba świąteczne dni miał Program 2 TVP - 14,84 proc., a następnie: TVP 1 - 14,56 proc., TVN - 13,62 proc. i Polsat - 13,17 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (MW)

 

(06.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.