Wojciech Szczęsny twarzą Pepsi co najmniej do końca roku
Wojciech Szczęsny reklamuje Pepsi wraz z Messim i Drogbą
Wojciech Szczęsny, bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski i Arsenalu Londyn, będzie twarzą marki Pepsi co najmniej do końca br.
- Wybór Wojtka Szczęsnego na twarz marki Pepsi był dla nas oczywisty. Wojtek wytwarza pozytywne emocje, co pasuje do wizerunku marki. Zrobiliśmy co prawda badania, ale one tylko potwierdziły nasze przeczucia, że piłkarz ten bardzo dobrze się kojarzy i cieszy ogromną popularnością - mówił podczas wczorajszej konferencji prasowej Marek Kołtonik, marketing manager marki Pepsi.
Przez najbliższe miesiące wizerunek Wojciecha Szczęsnego będzie wykorzystywany we wszystkich działaniach reklamowych marki. Pod koniec kwietnia rozpocznie się w telewizji emisja spotu reklamowego z udziałem bramkarza. Film, który nakręcono na lotnisku w Łodzi, wspiera rozpoczętą wczoraj pierwszą w historii wspólną promocję marek Pepsi i Lay's (obie należą do koncernu PepsiCo). Będzie emitowany do rozpoczęcia Euro 2012. Kampanię przygotowała agencja reklamowa BBDO i dom mediowy Media Direction OMD.
Wizerunek Szczęsnego znajdzie się też na puszkach i butelkach Pepsi, obok wizerunku takich piłkarzy, jak Leo Messi, Didier Drogba, Frank Lampard, Sergio Aguero, Fernando Torres i Jack Wilshere, którzy są globalnymi ambasadorami brandu.
- Umowa z Wojciechem Szczęsnym obowiązuje do końca tego roku. Liczymy na duży wzrost sprzedaży - mówi Marek Kołtonik. Nie podaje wysokości kontraktu z piłkarzem.
Marka Pepsi wspiera się futbolem od 1998 roku. Oprócz wymienionych piłkarzy dziś twarzami marki w poszczególnych krajach są m.in. Andrij Szewczenko na Ukrainie, Lukas Podolski w Niemczech i Andrij Arszawin w Rosji. W Polsce Pepsi jest również tytularnym sponsorem stadionu Legii Warszawa - Pepsi Areny. (TW)
(18.04.2012)










