"Playboy" na początku roku liderem segmentu pism dla mężczyzn
W styczniu "Playboy" zanotował sprzedaż ponad 73 tys. egz. i wrócił na pierwsze miejsce w rankingu segmentu pism dla mężczyzn.
Rozpowszechnianie płatne razem "Playboya” (Marquard Media Polska) w styczniu br. wyniosło 73 240 egz. To spadek o 4,8 proc. wobec tego samego miesiąca 2011 roku. Ten wynik pozwolił wyprzedzić jednak "Men's Health” (Motor-Presse Polska), który był na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży w całym 2011 roku ("Playboy” był trzeci). Styczniowe wydanie "Playboya” miało dobre wyniki ze względu na kalendarz, jaki co roku jest dołączany do tego numeru.
W styczniu br. "Men's Health” notował sprzedaż na poziomie 66 299 egz. (wzrost o 1,6 proc.). Na trzecim miejscu był "CKM" (Marquard Media Polska) - 50 089 egz. (spadek o 31,3 proc.).
Adresowany także do mężczyzn magazyn lifestylowo-shoppingowy "Logo" (Agora SA) osiągnął w tym czasie sprzedaż 46 086 egz. (spadek o 25,6 proc.).
Z kolei drugi numer ukazującego się od końca zeszłego roku magazynu "Maxim Polska” (Ginza Media Group) zanotował wynik 28 229 egz. (grudniowy numer miał sprzedaż 26 608 egz.). (SK)
(16.04.2012)










