Główne witryny w Polsce tracą internautów
W lutym strony Google.com i Wikipedia.org. odwiedziło po ponad pół mln mniej internautów.
W zestawieniu najpopularniejszych witryn w Polsce gorsze wyniki zanotowały wszystkie strony znajdujące się w pierwszej dziesiątce, ale na czołowych miejscach nie nastąpiły przetasowania. Liderem pozostaje Google.pl (stracił 34 tys. internautów), za nim jest YouTube.com (spadek o 357 tys.), a podium, podobnie jak przed miesiącem, zamyka Facebook.com (ze stratą 158 tys. internautów). Dalej znalazły się: Onet.pl (spadek o 23 tys.) i Google.com (spadek o 671 tys.). Mimo strat miejscami zamieniły się będąca obecnie na szóstej pozycji Wirtualna Polska i teraz siódma w zestawieniu Nk.pl.
W zestawieniu grup i witryn zyskuje jedynie Grupa Interia.pl (wzrost o 8 tys.). Prowadzą Grupa Google (straciła 116 tys.), Grupa Onet.pl (strata 1 tys.) i YouTube.com (strata 357 tys.). Prawie pół miliona internautów mniej odwiedziło witryny należące do Grupy Nk.pl. Ten serwis społecznościowy znajdujący się na dziewiątym miejscu w lutym odwiedziło niecałe 11 mln Polaków. (AT)
(16.04.2012)










