W lutym największe witryny straciły użytkowników
W lutym 2012 największe witryny objęte badaniem Megapanel PBI/Gemius straciły użytkowników w porównaniu ze styczniem br. Ponad pół miliona internautów mniej odwiedziło strony Google.com oraz Wikipedia.org.
Choć w zestawieniu najpopularniejszych witryn w Polsce tracą wszystkie znajdujące się w pierwszej dziesiątce, to na czołowych miejscach nie nastąpiły przetasowania. Liderem pozostaje Google.pl - 16,7 mln użytkowników (straciło 34 tys. internautów), za nim są: YouTube.com - 12,8 mln (spadek o 357 tys.), Facebook.com - 12,5 mln (ze stratą 158 tys.). Pierwszą piątkę największych witryn uzupełniają Onet.pl - 12,5 mln (spadek o 243 tys.) i Google.com - 11,7 mln (spadek o 671 tys.).
W porównaniu ze styczniem miejscami zamieniły się Wirtualna Polska (szósta) - 10,9 mln z Nk.pl (siódma) - 10,8 mln.
Więcej wyników w dziale Press.pl/Raporty. (AT)
(14.04.2012)










