Warka zachęca Polaków do śpiewania hymnu (wideo)
Do aktorki Krystyny Jandy reklamującej piwo Warka w spotach emitowanych w ramach kampanii "Do hymnu!" dołączyli Włodzimierz Lubański i Michał Żewłakow, byli piłkarze reprezentacji Polski. Grupa Żywiec zachęca też Polaków do śpiewania hymnu listami - trafią do 5,6 mln polskich domów.
Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec, zapowiada w rozmowie z "Presserwisem", że celebrytów w reklamach Warki będzie więcej. - Do tego największego projektu w historii marki Warka zaangażowaliśmy wiele znanych i poważnych osób - mówi. Nie podaje jednak nazwisk.
Film będzie emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich.
Za kreację spotu z udziałem celebrytów odpowiada agencja Just, za działania w Internecie - agencja Pride & Glory Interactive, media kupił Macroscope OMD, działania BTL przygotowała agencja Men at Work.
Być może w spocie telewizyjnym pojawi się Andrzej Juskowiak, także były piłkarz reprezentacji Polski. Wiadomo bowiem, że jest wśród piłkarzy, którzy mają spotykać się z kibicami w Piwiarniach Warki w 11 miastach Polski. Spotkania te będą jednym z etapów kampanii. Dziennikarze Dariusz Szpakowski i Michał Olszański mają rozmawiać z byłymi piłkarzami o roli hymnu narodowego w ich życiu.
W ramach tej samej akcji Grupa Żywiec dostarcza listy do domów w całej Polsce. Pierwsze przesyłki już dotarły do skrzynek pocztowych. Oprócz zachęty do śpiewania hymnu zawierają tekst "Mazurka Dąbrowskiego". Ponadto mieszkańcy kilkudziesięciu polskich miast mogą nagrać swój głos w specjalnym autobusie - mobilnym studiu nagraniowym, a każdy chętny może to zrobić na stronie internetowej Dohymnu.pl.
Warka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski.
TW










