Mann, Lis, Torbicka, Szaranowicz i Żmijewski w spocie promującym TVP (wideo)
Wojciech Mann, Grażyna Torbicka, Tomasz Lis, Włodzimierz Szaranowicz i Artur Żmijewski są bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Telewizji Polskiej.
Jak informuje TVP, "Celem kampanii jest podkreślenie atrybutów wizerunku telewizji publicznej jako tej, która swoją ofertą programową odróżnia się od konkurencji, sięga do wielu dziedzin życia, prezentuje treści ciekawe i wartościowe, w pełni pokazuje różnorodność otaczających nas tematów i wydarzeń".
Do udziału w kampanii TVP zaprosiła "osoby będące autorytetami w gatunkach telewizyjnych zgodnych z zadaniami Telewizji Polskiej jako nadawcy publicznego".
"Osobowości te są także bardzo dobrze oceniane przez widzów w badaniach marketingowych i postrzegane jako profesjonalne, autentyczne, z klasą, własnym stylem oraz pasją" – komentuje w komunikacie prasowym Iwona Bocian-Zaciewska, dyrektor biura marketingu TVP. Wyjaśnia, że sięgnięto po osoby od lat związane z Telewizją Polską. Nie udało nam się ustalić, czy bohaterowie spotu otrzymali wynagrodzenie za udział w kampanii TVP.
W kampanii bierze udział Wojciech Mann, który w marcu br. po 19 latach zrezygnował z prowadzenia programu TVP 2 "Szansa na sukces". Obecnie Mann współprowadzi program w TVP Kultura pt. "Po trochu wyciągane z lochu, czyli Archiwizja".
Pomysłodawcą i reżyserem 60-sekundowego spotu jest Maciej Szwabe, zastępca dyrektora biura marketingu TVP. "W założeniach kampania eksploruje idee różnicujące Telewizję Polską względem stacji komercyjnych. Chciałem, aby różnicowanie to odnaleźć można było również w formie – prostej, a jednocześnie oryginalnej – niebędącej jedynie kopią zagranicznych kampanii wizerunkowych" - tłumaczy założenia spotu Szwabe.
Kampania wystartowała w Wielką Sobotę i obejmie anteny TVP. Autopromocję zaplanował dom mediowy Maxus. Spoty wyprodukowało Tyrka Studio. (TW, PR)
(09.04.2012)










