Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Profile medialne na Facebooku zyskują fanów, najwięcej - "Tylko muzyka"

W ciągu minionego miesiąca fan page talent show "Tylko muzyka" Polsatu na portalu Facebook polubiło 73 tys. nowych fanów - wynika z raportu Fanpage Trends za marzec br.

To trzykrotnie więcej niż 26 tys. fanów, których pozyskała w lutym stacja telewizyjna Viva Polska - a był to w tamtym miesiącu największy wzrost, jeśli chodzi o medialne profile na portalu. W marcu sporo nowych fanów zyskały też strony "X Factor" TVN i "Bitwy na głosy" TVP. - Fan page programów telewizyjnych angażowały w marcu około dwukrotnie więcej fanów niż w lutym - podsumowuje Jacek Szejda z firmy Sotrender, która opracowuje raport.
"Tylko muzyka" był też w marcu programem telewizyjnym o największej liczbie fanów w portalu (427 tys. fanów). Za nim uplasowały się "Przepis na życie" TVN z 228 tys. fanów (wzrost o 8 proc.) i "Usta Usta" TVN z 186 tys. fanów (wzrost o niespełna 1 proc.).
Rośnie też popularność fan page stacji telewizyjnych: profil MTV Polska śledzi 272 tys. fanów (6-proc. wzrost), Viva Polska -268 tys. fanów (przyrost o 10 proc.), a 4fun.tv -182 tys. fanów (9 proc. wzrost). Wśród obecnych na Facebooku tytułów prasowych wciąż prowadzi "Gazeta Wyborcza" z 85 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), dalej jest "Polityka" z 54 tys. fanów (wzrost o 2 proc.) oraz "Wysokie Obcasy" z 51 tys. fanów (wzrost o 3 proc.).
Jednak najpopularniejszym medium na Facebooku wciąż pozostaje kanał radia Eska, który gromadzi 597 tys. fanów (wzrost o 5 proc.). Dalej znalazły się Eska Rock z 194 tys. (wzrost o 5 proc.) oraz Radio Zet z 161 tys. (3-proc. wzrost). 
Więcej w dziale Press.pl/raporty.  (AT)

(05.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.