Profile medialne na Facebooku zyskują fanów, najwięcej - "Tylko muzyka"
W ciągu minionego miesiąca fan page talent show "Tylko muzyka" Polsatu na portalu Facebook polubiło 73 tys. nowych fanów - wynika z raportu Fanpage Trends za marzec br.
To trzykrotnie więcej niż 26 tys. fanów, których pozyskała w lutym stacja telewizyjna Viva Polska - a był to w tamtym miesiącu największy wzrost, jeśli chodzi o medialne profile na portalu. W marcu sporo nowych fanów zyskały też strony "X Factor" TVN i "Bitwy na głosy" TVP. - Fan page programów telewizyjnych angażowały w marcu około dwukrotnie więcej fanów niż w lutym - podsumowuje Jacek Szejda z firmy Sotrender, która opracowuje raport.
"Tylko muzyka" był też w marcu programem telewizyjnym o największej liczbie fanów w portalu (427 tys. fanów). Za nim uplasowały się "Przepis na życie" TVN z 228 tys. fanów (wzrost o 8 proc.) i "Usta Usta" TVN z 186 tys. fanów (wzrost o niespełna 1 proc.).
Rośnie też popularność fan page stacji telewizyjnych: profil MTV Polska śledzi 272 tys. fanów (6-proc. wzrost), Viva Polska -268 tys. fanów (przyrost o 10 proc.), a 4fun.tv -182 tys. fanów (9 proc. wzrost). Wśród obecnych na Facebooku tytułów prasowych wciąż prowadzi "Gazeta Wyborcza" z 85 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), dalej jest "Polityka" z 54 tys. fanów (wzrost o 2 proc.) oraz "Wysokie Obcasy" z 51 tys. fanów (wzrost o 3 proc.).
Jednak najpopularniejszym medium na Facebooku wciąż pozostaje kanał radia Eska, który gromadzi 597 tys. fanów (wzrost o 5 proc.). Dalej znalazły się Eska Rock z 194 tys. (wzrost o 5 proc.) oraz Radio Zet z 161 tys. (3-proc. wzrost).
Więcej w dziale Press.pl/raporty. (AT)
(05.04.2012)










