Widzowie MTV i Vivy wybrali swój ulubiony spot (wideo)

Spot Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z kampanii ”Poranek. Nie jedź na kacu” zdobył Grand Prix w plebiscycie Spoters 2011, w którym widzowie MTV Polska i Viva Polska wybierali najlepsze reklamy spośród propozycji zgłoszonych przez reklamodawców.
Spot nagrodzono też w kategorii Ważna sprawa.
W kategorii Cuda techniki zwyciężyła reklama marki Zelmer, w kategorii Drogeria – Axe, w kategorii Pięć smaków – Biedronki, w kategorii Rozmaitości – Ikei, a w kategorii W zasięgu – Netii.
W nagrodę wszyscy zwycięzcy otrzymali po 100 emisji swoich spotów na antenach MTV Polska i Viva Polska.
Plebiscyt Spoters po raz czwarty zorganizowały Viacom International Media Networks i Atmedia. Na zgłoszone do konkursu spoty widzowie głosowali za pośrednictwem strony internetowej. (KOZ, PR)
(04.04.2012)
