Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Jagielski po 21 latach odchodzi z "Gazety Wyborczej"

Wojciech Jagielski otrzymał Grand Press 15-lecia (fot. Piotr Król)

Wojciech Jagielski, publicysta działu zagranicznego „Gazety
Wyborczej” (Agora SA), rozstał się z tą redakcją po 21 latach pracy.

Wypowiedzenie złożył w ubiegłym miesiącu, a pracę w redakcji formalnie zakończył 31 marca. – Mogę potwierdzić, że odszedłem z „Gazety”. Uznałem, że ten rodzaj dziennikarstwa, którym się zajmuję, będzie lepiej uprawiać w innym miejscu – mówi Wojciech Jagielski. Na razie nie chce zdradzać, w której redakcji będzie wkrótce pracował, ale pozostanie w prasie.
Jagielski to dziennikarz specjalizujący się w tematyce Afryki oraz Azji Środkowej i Kaukazu. Jest m.in. autorem książek „Nocni wędrowcy” i „Modlitwa o deszcz”. Zdobył Nagrodę im. ks. Józefa Tischnera, Nagrodę im. Dariusza Fikusa i Studencką Nagrodę Dziennikarską MediaTory. Wielokrotnie w pierwszej piątce nominowanych do nagrody Dziennikarza Roku, w ub.r. został uhonorowany nagrodą specjalną Grand Press 15-lecia. (SK)

 

(02.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora wydaje kwartalnik o zjawiskach paranormalnych

Fragment okładki nowego pisma Agory

Agora wydała kwartalnik „Szósty Zmysł”, zajmujący się zjawiskami paranormalnymi, tajemnicami ludzkiego ciała i zagadkami z przeszłości.

Pierwszy numer magazynu prezentuje m.in. artykuły o tajemniczych posągach z Wyspy Wielkanocnej, o kulisach zamachu na prezydenta USA J. F. Kennedy’ego i odżywaniu się energią świetlną. Zawiera także podpowiedzi, jak trafić szóstkę w lotto.
Magazyn przygotował zespół czasopism Agory. Jego redaktorem naczelnym została Ilona Szajkowska. Projekt graficzny opracowała Ewa Żmigrodzka.
Kwartalnik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy w cenie 8,99 zł. Jego nakład to 100 tys. egz.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY