Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney Channel wyprzedził Nickelodeon na rynku amerykańskim

Kanał telewizyjny dla dzieci The Disney Channel po raz pierwszy w historii stał się najchętniej oglądaną stacją dziecięcą w USA - wynika z danych opublikowanych przez instytut Nielsen.

Stację oglądało w marcu br. średnio 1,57 mln widzów dziennie - o 5 proc. mniej niż przed rokiem. Wyprzedziła ona pod względem oglądalności swojego największego konkurenta, kanał Nickelodeon, który dominował na amerykańskim rynku telewizji dla dzieci od czerwca 1995 roku. W marcu br. oglądało go średnio 1,54 mln widzów dziennie, aż o 31 proc. mniej niż w marcu ub.r. Trzecie miejsce w zestawieniu zajął kanał Cartoon Network z wynikiem 1,1 mln widzów (o 16 proc. więcej, niż w marcu 2011 roku). (ATS)

 

(02.04.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.