Justyna Kowalczyk będzie promować bank przez następne dwa lata
Justyna Kowalczyk (fot. materiały Polbanku)
Justyna Kowalczyk, najbardziej utytułowana polska biegaczka narciarska, będzie twarzą Polbanku przez kolejne dwa lata.
Wczoraj Polbank EFG przedłużył do końca czerwca 2014 roku kontrakt sponsorski z Justyną Kowalczyk. Polbank nadal będzie też wspierał polską kadrę narciarską i Polski Związek Narciarski.
- Od początku współpracy z Justyną Kowalczyk na reklamę wydaliśmy cennikowo około 130 mln zł. Nadal będziemy aktywni reklamowo. Pracujemy nad szczegółami dotyczącymi działań reklamowych z udziałem Justyny Kowalczyk - mówi Kamil Chudzik, dyrektor biura public relations Polbanku EFG SA.
Dotychczas bank zrealizował osiem kampanii z udziałem Justyny Kowalczyk. Od początku współpracy sponsorskiej ze sportsmenką Polbank zdobył ponad 200 tys. klientów (dziś ma ich ponad 800 tys.), otworzył ponad 670 tys. kont i niemal 300 tys. lokat. Bank, powołując się na badania przeprowadzone przez Instytut SMG/KRC w grudniu 2011 roku, podaje, że spontaniczna rozpoznawalność marki Polbank wzrosła w tym czasie do prawie 14 proc., a rozpoznawalność wspomagana osiągnęła 64 proc. Prawie co czwarty respondent mógł pochwalić się znajomością kampanii banku, co oznacza wzrost o 43 proc. w stosunku do danych z lipca 2010 roku.
Polbank będzie wspierał najlepszą polską biegaczkę narciarską w przygotowaniach do zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.
Wcześniej angażował się także w dodatkowe działania związane z narciarstwem. W sezonie 2010/2011 sponsorował m.in. cykl zawodów Bieg na Igrzyska Polbank Cup 2011, będący głównym elementem szeroko zakrojonego programu poszukiwania młodych polskich talentów narciarstwa biegowego, a także reaktywowany po latach – dzięki wsparciu banku – zakopiański Bieg Gąsieniców. Od 2010 roku Polbank prowadzi także oficjalną stronę Justyny Kowalczyk oraz jej profil na Facebooku (zgromadził już ponad 97 tys. fanów.). (TW, PR)
(27.03.2012)










