Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 05, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat organizuje "Mikołaj-kowy blok reklamowy"

fot. polsat.com.pl

6 grudnia tuż przed "Wydarzeniami" Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na charytatywną akcję "Podaruj dzieciom słońce".

Kwota, jaką otrzymają chore dzieci, zależeć będzie od wyników oglądalności bloku. W pierwszej edycji ”Mikołajkowego bloku reklamowego”, rok temu, reklamy obejrzało ponad 5,5 mln widzów (dane AGB Nielsen Media Research). Jak informuje Polsat, dzięki temu zebrano ponad 555 tys. zł. Stacja od kilku dni zachęca do oglądania mikołajkowego bloku w specjalnych spotach promocyjnych, w których występują Ewelina Flinta, Elżbieta Zającówna, Zygmunt Chajzer, Maciej Dowbor i Piotr Gąsowski. W tym roku pieniądze zbierane są na zakup aparatury do leczenia chorób nowotworowych u dzieci.

(MS, 05.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.