Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 22, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google uruchomił polską wersję Street View

Z takich samochodów Google obfotografował polskie miasta

W nocy ze środy na czwartek w Polsce oficjalnie uruchomiono Google Street View.

Usługa Street View, która działa w ramach Map Google, pozwala oglądać na panoramicznych zdjęciach miasta sfotografowane przez specjalne wozy Google. Auta Google odwiedziły największe polskie miasta, w tym te, w których znajdują się areny Euro 2012, oraz wiele mniejszych miejscowości.
Najnowszy model samochodu do robieni zdjęć dla Street View ma 15 obiektywów wykonujących zdjęcia w zakresie 360 stopni. Wyposażony jest w czujniki ruchu do rejestrowania własnej pozycji, dysk twardy do zapisywania danych, niewielki komputer obsługujący cały system, a także lasery zbierające dane 3D do celu określania odległości na zdjęciach Street View.
W ramach tzw. Miejsc Google narzędzie to można wykorzystać do darmowej promocji własnego biznesu, informując na mapie o istnieniu np. pubu, restauracji czy hotelu. We własnej wizytówce, którą można przypisać konkretnemu adresowi, na mapach Google można umieścić wiele informacji, np. o rodzaju działalności, telefonie kontaktowym, stronie internetowej.
Czy pojawią się rozwiązania reklamowe wykorzystujące Street View? - Wszystkie formy reklamy w Google się ze sobą przenikają - mówi Artur Waliszewski, dyrektor Google w Polsce. - W wyszukiwarce Google obok naturalnych wyników u samej góry znajdują się wyniki sponsorowane. Może kiedyś będą formaty dedykowane dla Street View i będą się łączyć z wyszukiwaniem - dodaje.
Dziś o 9 Street View wykorzystają po raz pierwszy stołeczni urzędnicy - na swoim kanale na Facebooku zaproponują interaktywną zabawę z nagrodami. Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy, nie chciał zdradzić, na czym będzie ona polegała. Zapewniał jednak, że Street View będzie przydatne: - Myślę, że każde miasto będzie wykorzystywało to narzędzie do różnego rodzaju promowania własnych działań - mówił w trakcie konferencji prasowej poświęconej wprowadzeniu narzędzia Google'a. (AT)

(22.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.