Wydawnictwo Bauer zamyka "Imperium TV"
Wydawnictwo Bauer podjęło decyzję o zamknięciu najmniejszego ze swoich tygodników telewizyjnych "Imperium TV”. W ubiegłym roku średnia sprzedaż tego tytułu spadła poniżej 100 tys. egz.
W najbliższy poniedziałek "Imperium TV” ukaże się po raz ostatni. Wyjątkowo dołączony zostanie do niego dwutygodnik Bauera "TV14”. W oficjalnym komunikacie wydawca informuje, że "integruje tygodnik »Imperium TV« z dwutygodnikiem »TV14«”. Pracownicy "Imperium” dostali jednak propozycję przejścia do innych pism Bauera. Z firmą rozstała się dotychczasowa redaktor naczelna tygodnika Ewa Zielniewicz, która przeszłą na emeryturę.
"Imperium TV” było najmniejszym tygodnikiem telewizyjnym Bauera. W 2011 roku jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 98 463 egz. (spadek o 13,7 proc. w stosunku do 2010 roku). Wydawca ma jeszcze siedem innych tv guide'ów - największy to "Tele Tydzień”, który w ub.r. sprzedawał średnio 1 022 873 egz. (spadek o 4,8 proc.). Dane o sprzedaży: ZKDP. (SK)
SK










