Sobotnie "Pytanie na śniadanie" przegrywa z "Dzień dobry TVN"
Wprowadzone w wiosennej ramówce sobotnie wydania programu "Pytanie na śniadanie" gromadzą w TVP 2 średnio 650 tys. widzów – o 200 tys. mniej niż konkurencyjny program "Dzień dobry TVN".
Śniadaniowa audycja Dwójki (emitowana w godz. 8.30-10.40) po trzech sobotnich wydaniach daje stacji średnio 11,6 proc. udziału w rynku (8,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49). "Dzień dobry TVN" (także zaczyna się o 8.30 i trwa do ok. 11) w tym okresie uzyskało w soboty 14,8 proc. udziału (17,1 proc. w grupie 16-49 lat).
W dni powszednie (1-19 marca br.) różnica między tymi programami jest mniejsza: śniadaniowe pasmo Dwójki ma 610 tys., a TVN – 650 tys. widzów, przy udziałach odpowiednio 15,2 proc. i 16,8 proc. (11,8 proc. i 20,4 proc. w grupie 16-49). Najwięcej widzów telewizja śniadaniowa ma w niedziele, gdy ukazuje się tylko audycja "Dzień dobry TVN" – przyciąga ona średnio 1,15 mln osób, co daje stacji 14,3 proc. udziału w rynku (16,2 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










