Jan Majle dyrektorem kreatywnym agencji Gruppa66 Ogilvy
Z początkiem kwietnia br. dyrektorem kreatywnym agencji Gruppa66 Ogilvy (Ogilvy Group Polska) zostanie Jan Majle. Poprzednio stanowisko to zajmował Robin Weeks, który łączył je z obowiązkami dyrektora kreatywnego Ogilvy dla Europy Środkowej i Wschodniej.
Do głównych zadań Jana Majlego należeć będzie nadzorowanie wszystkich projektów kreatywnych realizowanych przez agencję oraz zarządzanie działem kreacji Gruppa66 Ogilvy. Będzie on też reprezentował agencję w lokalnych i regionalnych konkursach kreatywnych.
Nowy dyrektor doświadczenie w branży reklamowej zdobył w agencjach: Saatchi & Saatchi, Team One i Change Integrated. Jest współautorem m.in. nagrodzonej w Cannes interaktywnej reklamy telewizyjnej Škody "Bagażnik", viralowej kampanii dla Škody "Yeti w Tatrach", komunikacji dla Polkomtelu, "Dziennika", Tymbarku i Play. Jego prace zdobyły kilka nagród reklamowych, m.in.: Brązowego Lwa w Cannes, Grand Prix Golden Drum, Srebrne Effie. (TW, PR)
(19.03.2012)










