Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tesco w reklamach naruszyło przepisy o nieuczciwej konkurencji

Spółka Tesco Polska stosowała wobec konkurencyjnej sieci Lidl niedozwoloną reklamę porównawczą - uznał w piątek Sąd Okręgowy w Krakowie.

Firma Lidl Polska złożyła pozew w kwietniu 2009 roku, domagając się zaniechania przez Tesco czynów nieuczciwej konkurencji poprzez emisję reklam zawierających nieuczciwe porównania cenowe. Chodziło m.in. o porównywanie cen w marketach obu sieci z różnych dni oraz podawanie przez Tesco jako swoje cen niższych od rzeczywiście stosowanych. W ogłoszonym w piątek wyroku sąd zakazał Tesco publikacji reklam mogących wprowadzać klienta w błąd i nakazał publikację przeprosin w gazetce reklamowej sieci.
Wyrok nie jest prawomocny. (MDA, PR)

(18.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.