Warszawa rozpisała przetarg na planowanie i zakup mediów przed Euro 2012
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy rozpisał przetarg na planowanie i zakup mediów krajowych i zagranicznych do przeprowadzenia kampanii promocyjnej Warszawy w związku z organizacją Euro 2012.
Przetarg dotyczy realizacji promocji Warszawy w kraju i za granicą jako miasta gospodarza Euro 2012 oraz promocji oficjalnej strefy kibica w centralnym regionie Polski. Domy mediowe mają za zadanie przygotować koncepcję promocji wizerunkowej Warszawy w Internecie (jako miasta gospodarza) na trzech rynkach: w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech oraz koncepcję komunikacji strefy kibica w Warszawie i środkowej Polsce (chodzi o takie stare województwa, jak: warszawskie, ciechanowskie, ostrołęckie, łomżyńskie, białostockie, siedleckie, bielskie, podlaskie, radomskie, łódzkie, płockie, skierniewickie, włocławskie i lubelskie) z wykorzystaniem radia, Internetu i pojazdów komunikacji publicznej. Oferty można składać do 12 kwietnia br. - z naszych informacji wynika, że jeszcze żadna oferta nie wpłynęła. UM wymaga wadium w wysokości 54 tys. zł.
Przetarg został rozpisany na podstawie wstępnej koncepcji autorstwa domu mediowego Brand Connection, który w styczniu br. wygrał przegląd ofert warszawskiego ratusza (pisaliśmy o tym w "Presserwisie" 30 stycznia br.).
(15.03.2012)










