Reklama Warki z komunikatem o chmielu "w 100 proc. polskim" jest uczciwa
13.03.2012, 08:02
Rada Reklamy uznała, że reklama telewizyjna piwa Warka z oferty Grupy Żywiec informująca o chmielu w "100 proc. polskim" jest uczciwa i nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy.
Skarżący reklamę zarzucił Grupie Żywiec, że ta zaopatruje się w chmiel w Niemczech, w związku z czym komunikaty padające w reklamie są nadużyciem i wprowadzają konsumenta w błąd.
Wydając werdykt, Rada Reklamy powołała się na kontrolę przeprowadzoną w Grupie Żywiec przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w zakresie pochodzenia chmielu i produktów chmielowych stosowanych do produkcji piwa. Wynik kontroli potwierdził, że krajem pochodzenia odmiany chmielu służącego do produkcji piwa Warka jest Polska. (TW, PR)
(13.03.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










