Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Warki z komunikatem o chmielu "w 100 proc. polskim" jest uczciwa

Rada Reklamy uznała, że reklama telewizyjna piwa Warka z oferty Grupy Żywiec informująca o chmielu w "100 proc. polskim" jest uczciwa i nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy.

Skarżący reklamę zarzucił Grupie Żywiec, że ta zaopatruje się w chmiel w Niemczech, w związku z czym komunikaty padające w reklamie są nadużyciem i wprowadzają konsumenta w błąd.

Wydając werdykt, Rada Reklamy powołała się na kontrolę przeprowadzoną w Grupie Żywiec przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w zakresie pochodzenia chmielu i produktów chmielowych stosowanych do produkcji piwa. Wynik kontroli potwierdził, że krajem pochodzenia odmiany chmielu służącego do produkcji piwa Warka jest Polska. (TW, PR)

(13.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.