Dział: PRASA

Dodano: Marzec 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Super Express" promuje w kampanii zmiany w dodatku telewizyjnym

Okładka najnowszego wydania "Super Express TV" (mat. Murator SA)

„Super Express” (Murator SA) zwiększył liczbę stacji, których
programy publikuje w swoim dodatku telewizyjnym. Zmiany wspiera kampanią
promocyjną.

Dotychczas w każdym wydaniu „Super Express TV” ukazywały się programy 77 stacji, od dzisiejszego wydania - 88.
Zwiększenie liczby programów, a także pozostałą zawartość dodatku (np. zapowiedzi filmów, informacji o nowych programach) wydawnictwo komunikuje w kampanii obejmującej telewizje (TVP, TVN, Polsat, Polo TV) i stacje radiowe (sieć Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM). Spoty przygotował dział marketingu ”SE”, czas reklamowy w TVP, TVN i Polsacie zakupił Starcom.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem „SE” w styczniu br. wyniosło 168,6 tys. egz. (ZKDP). (SK, PR)

(09.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.