Dział: RADIO

Dodano: Marzec 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość stacji ogólnopolskich zanotowała spadek słuchalności

Spośród rozgłośni ogólnopolskich wzrosła słuchalność jedynie Radia Maryja i Programu IV Polskiego Radia – wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

W okresie grudzień 2011 – luty 2012 roku liderem słuchalności, mimo niewielkiego spadku, pozostał RMF FM z 25,4 proc. udziału w czasie słuchania (25,5 proc. w fali grudzień 2010 – luty 2011). Na drugim miejscu było Radio Zet, które zanotowało spadek z 15,9 proc. do 15,3 proc. Spadek odnotowały też trzy anteny Polskiego Radia. Udział Programu I zmniejszył się z 12,4 proc. do 11,6 proc., Programu III – z 8,8 proc. do 7,7 proc., a Programu II – z 0,7 proc. do 0,6 proc. Wyniki poprawiły Radio Maryja i Program IV Polskiego Radio. Słuchalność Radia Maryja zwiększyła się z 2,7 proc. do 3 proc., a Programu IV – z 0,4 proc. do 0,5 proc. (KOZ, PR)
http://chart.apis.google.com/chart?chxl=0:|0%25|10%25|20%25|30%25|1:|RMF+FM|Radio+Zet|Program+I|Program+III|Radio+Maryja|Program+II|Program+IV|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown+SMG%2FKRC&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7|2,22&chxr=0,0,4000000|1,0.5,7.5&chxs=0,000000,11.5,0,lt,676767|1,000000,11.5,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=28,0,13&chs=550x320&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,30,0,30&chd=t:25.5,15.9,12.4,8.8,2.7,0.7,0.4|25.4,15.3,11.6,7.7,3,0.6,0.5&chdl=grudzie%F1+2010+-+luty+2011|grudzie%F1+2011+-+luty+2012+&chdlp=t&chma=40,5,30,40&chm=N,000000,0,0:7,13,1|N,000000,1,0:7,13,1&chtt=S%B3uchalno%9C%E6+og%F3lnopolskich+rozg%B3o%9Cni+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,13.5

(09.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.