Większość stacji ogólnopolskich zanotowała spadek słuchalności
Spośród rozgłośni ogólnopolskich wzrosła słuchalność jedynie Radia Maryja i Programu IV Polskiego Radia – wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.
W okresie grudzień 2011 – luty 2012 roku liderem słuchalności, mimo niewielkiego spadku, pozostał RMF FM z 25,4 proc. udziału w czasie słuchania (25,5 proc. w fali grudzień 2010 – luty 2011). Na drugim miejscu było Radio Zet, które zanotowało spadek z 15,9 proc. do 15,3 proc. Spadek odnotowały też trzy anteny Polskiego Radia. Udział Programu I zmniejszył się z 12,4 proc. do 11,6 proc., Programu III – z 8,8 proc. do 7,7 proc., a Programu II – z 0,7 proc. do 0,6 proc. Wyniki poprawiły Radio Maryja i Program IV Polskiego Radio. Słuchalność Radia Maryja zwiększyła się z 2,7 proc. do 3 proc., a Programu IV – z 0,4 proc. do 0,5 proc. (KOZ, PR)
(09.03.2012)










