"Dziennik Gazeta Prawna" z lepszą sprzedażą niż "Rzeczpospolita"
"Dziennik Gazeta Prawna" to jedyny ogólnopolski dziennik, który zanotował wzrost sprzedaży w styczniu br. Jego wynik jest o prawie 30 proc. lepszy niż rok temu, co pozwoliło "DGP" wyprzedzić "Rzeczpospolitą".
Liderem pod względem sprzedaży pozostał jednak "Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 396 123 egz. To spadek o 7 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.
Na drugim miejscu znalazła się "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 283 584 egz. (spadek o 15,6 proc.), a na trzecim "Super Express" (Murator) – 168 583 egz. (spadek o 8,3 proc.).
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: "Dziennika Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 140 362 egz. (wzrost o 28,9 proc.) i "Rzeczpospolita" (Presspublica) – 123 787 egz. (spadek o 13,4 proc.).
- Styczeń to zawsze najlepszy miesiąc dla "Dziennika Gazety Prawnej". Jak co roku pokazywaliśmy czytelnikom najnowsze zmiany w prawie. W tym roku zwracaliśmy także uwagę w naszych ofertach promocyjnych na wspólną prenumeratę z "Newsweek Polska". Poza tym mieliśmy dużo dodatków merytorycznych: od książki z kodeksem pracy po płyty z programem do wypełniania PIT-ów - mówi Jadwiga Sztabińska, redaktor naczelna "DGP".
(SK)
(06.03.2012)










