"Bloomberg Businessweek Polska" na urządzenia mobilne z opłatą
Dwutygodnik "Bloomberg Businessweek Polska" (Platforma Mediowa Point Group SA) dołącza do tytułów pobierających opłaty za wydania na urządzenia mobilne.
Cena za wydanie wynosi 1,59 euro; do niedzieli wydawca nie ujawnił kwot za prenumeratę. Drugi tytuł wydawcy, tygodnik "Wprost" w wersji na urządzenia mobilne wprowadził opłaty w minionym tygodniu, choć z racji testowania aplikacji na urządzenia Apple niektórzy ich użytkownicy mogli pobrać wydanie bez opłaty. Cena mobilnego wydania "Wprost" to 0,79 euro za numer oraz 2,99 euro za miesięczną, 7,99 euro za kwartalną, 14,99 euro za półroczną i 29,99 euro za roczną prenumeratę.
Wydania mobilne "Wprost" można było pobierać za darmo od sierpnia, a "Bloomberg Businessweek" - od października ub.r. - Zdecydowaliśmy się na tak długi okres promocyjny, aby przybliżyć czytelnikom wersję mobilną naszych magazynów i zachęcić ich do aktywnego korzystania z tej formy prezentacji treści, a także pozyskać nowych odbiorców - mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor ds. rozwoju e-commerce AWR "Wprost".
Aplikacje obu tytułów z czasem będą wzbogacone o dodatkowe treści i funkcje, niedostępne dla czytelników papierowych wydań. (AT)
(05.03.2012)










