Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warka zachęca do śpiewania hymnu w trakcie Euro 2012

(Fot. dohymnu.pl)

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię marki Warka, w której zachęca Polaków do śpiewania hymnu podczas rozgrywek Euro 2012.

W akcji pt. "Do hymnu" chodzi o to, by wejść na stronę internetową Dohymnu.pl i nagrać własne wykonanie hymnu. W ten sposób powstanie nagranie, które Grupa Żywiec przekaże piłkarskiej reprezentacji Polski w przededniu rozpoczęcia turnieju. Grupa Żywiec podaje, że tylko wczoraj, w dniu meczu Polska - Portugalia, zarejestrowała prawie 55 tys. nagrań hymnu.
Akcja ma być promowana w mediach. Już są widoczne reklamy na nośnikach zewnętrznych, wkrótce rozpocznie się kampania w telewizji.
Kreację kampanii przygotowała agencja Just, a media kupił dom mediowy Macroscope OMD. Za działania w Internecie odpowiada agencja Pride & Glory Interactive, z którą Grupa Żywiec współpracuje projektowo.
Marka Warka jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Swoje kampanie piłkarskie rozpoczęli już konkurenci Warki. Carlsberg, oficjalny sponsor Euro 2012, reklamuje się w telewizji i zapowiedział budowę miasteczek piłkarskich Carlsberg FanCamp w czterech miastach Polski. Z kolei marka Tyskie rozpoczęła dwa dni temu wielomiesięczną kampanię z udziałem trzech legendarnych piłkarzy: Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena.

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.