TV Puls promuje ramówkę rysunkami Mleczki
28.02.2012, 08:11
Promując wiosenną ramówkę, TV Puls wykorzystuje rysunki Andrzeja Mleczki (mat. prasowe TVP Puls)
Telewizja Puls rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej ramówki. Akcja przebiega pod hasłem "Sprawdź to!".
Kampania jest prowadzona w prasie i Internecie. TV Puls promuje szczególnie codzienne pasma filmowe o 20, popołudniowe pasmo serialowe i bajki dla dzieci. W prasie stacja reklamuje się w tv guide’ach ("Tele Tydzień", "To & Owo", "Telemagazyn", "Gazeta Telewizyjna", "Super Express TV", "Fakt TV"), a w sieci na portalu Wp.pl.
Autorem rysunków wykorzystanych w kampanii jest Andrzej Mleczko. Kreację przygotował zespół promocji działu marketingu TV Puls, który zajął się też planowaniem i zakupem mediów. Kampania potrwa do końca marca br.
RUT
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










