Tomasz Kot szuka "wydżampowanych" telewizorów dla Netii
"Wydżampuj swoje TV" to hasło najnowszej kampanii reklamowej Netii, nawiązującej w humorystyczny sposób do tego, w jak szczególny sposób wielu Polaków traktuje swoje telewizory.
Kampania, która zaczyna się w poniedziałek, wspiera nową ofertę usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych Netii, ale operator chce w niej zbudować swój wizerunek przede wszystkim jako dostawcy telewizji osobistej. Dlatego motywem przewodnim działań Netia uczyniła nabożny stosunek Polaków do telewizorów, które w wielu domach zajmują szczególne miejsce, są eksponowane i traktowane jako symbol dostatku. Trzy różne spoty w zabawny sposób pokazują tzw. przeciętnych Polaków, którzy chwalą się swoimi "wydżampowanymi" telewizorami.
Ważnym elementem kampanii jest konkurs, w którym każdy może "wydżampować" swój telewizor i przesłać Netii jego filmową prezentację. Autorzy najlepszych instalacji otrzymają nagrody pieniężne, mogą też stać się bohaterami kolejnych reklam Netii. Niewykluczone, że z kamerą odwiedzi ich "prowadzący" konkurs i jednocześnie bohater całej kampanii, aktor Tomasz Kot, który występował już w reklamach Netii.
- Osobowość prowadzącego jest ważna w tej kampanii. Uznaliśmy, że Tomasz Kot świetnie się w tej roli sprawdzi - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netia SA.
Kampania potrwa dwa miesiące, obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, Discovery Channel i TVN Meteo) i Internet (m.in. YouTube, NK.pl, Gazeta.pl, o2.pl, Onet.pl, Google Display Network). Kreację przygotowała agencja Brasil, spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Konkurs zrealizuje agencja Infinity Group. Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia.
TW










