Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosyjscy reklamodawcy wolą kampanie internetowe od prasowych

W 2011 roku rosyjscy reklamodawcy pierwszy raz w historii więcej wydali na reklamy w Internecie niż w mediach drukowanych – wynika z raportu branżowego stowarzyszenia AKAR.

W ub.r. rosyjscy reklamodawcy wydali na reklamę online o 56 proc. więcej niż rok wcześniej. Internet stał się w Rosji drugim medium pod względem wysokości wpływów reklamowych. Na trzecie miejsce spadły gazety i czasopisma, a liderem pozostaje telewizja. (LL) 
 

(23.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.