Nokia w kampanii okrąża Ziemię
Nokia E6-00 (Fot.www.nokia.com)
Czy bateria nowego telefonu Nokia E6 wytrzyma podróż dookoła świata i w pełni funkcjonalne korzystanie z aparatu - na to pytanie ma odpowiedzieć najnowsza kampania, przygotowana przez agencję JWT Warszawa.
Bohaterem kampanii jest fan Juliusza Verne'a, który wyruszył w podróż podobną do opisanej w powieści "W osiemdziesiąt dni dookoła świata" wyposażony w nowy aparat Nokii. Odwiedzi m.in. Londyn, Suez, Bombaj, Singapur, Hongkong, Jokohamę, San Francisco i Nowy Jork. Z każdego z tych miast relacjonował będzie zmiany, które w nich zaszły od czasów opisanych przez Verne'a. Zdjęcia, filmy i komentarze z podróży trafią na portal Facebook.
Logistyką podróży zajęła się firma Flower Travel, honorowy patronat nad projektem objęło Polskie Towarzystwo Juliusza Verne'a. (MDA)
(22.02.2012)










