Marka Wójcik chce kontynuować kampanię z udziałem Michała Wójcika
Wójcik Fashion Group planuje przetarg reklamowy na agencję,
która przygotuje kolejne odsłony trwającej kampanii marki
odzieżowej Wójcik.
Twarzą obecnej, przygotowanej przez firmę we własnym zakresie
kampanii jest Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru. Firma chce
kontynuować współpracę z nim. – Każda firma szuka swojego
Marka Kondrata, z który może się związać na dłużej – mówi
Marek Szostak , dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Group. Pomysł
na kolejne odsłony działań z udziałem artysty kabaretowego
miałaby przygotować profesjonalna agencja. Firma planuje przetarg
na maj, a jego rozstrzygnięcie – do końca trwających działań.
Realizowana obecnie kampania reklamuje kolekcję odzieży na
sezon wiosna/lato 2012. Obejmuje emisję spotów w ogólnopolskich
stacjach telewizyjnych (TVN, TVN 24, TVN Style, TVN 7, Puls i 4Fun
TV), działania w Internecie oraz w salonach sprzedaży Wójcik.
Potrwa do końca lipca.
Wójcik Fashion to producent odzieży dla
dzieci w wieku od 6 miesięcy do 12 lat, w segmencie premium. W Polsce sieć salonów
Wójcik liczy aktualnie 53 placówki, w tym sklepy własne oraz
franczyzowe. Firma sprzedaje swoje produkty również w Finlandii,
Szwecji, Niemczech, Czechach, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii, na
Słowacji i Ukrainie. (AMS)
(22.02.2012)










