Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Wójcik chce kontynuować kampanię z udziałem Michała Wójcika

Wójcik Fashion Group planuje przetarg reklamowy na agencję,
która przygotuje kolejne odsłony trwającej kampanii marki
odzieżowej Wójcik.

Twarzą obecnej, przygotowanej przez firmę we własnym zakresie kampanii jest Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru. Firma chce kontynuować współpracę z nim. – Każda firma szuka swojego Marka Kondrata, z który może się związać na dłużej – mówi Marek Szostak , dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Group. Pomysł na kolejne odsłony działań z udziałem artysty kabaretowego miałaby przygotować profesjonalna agencja. Firma planuje przetarg na maj, a jego rozstrzygnięcie – do końca trwających działań.
Realizowana obecnie kampania reklamuje kolekcję odzieży na sezon wiosna/lato 2012. Obejmuje emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVN 24, TVN Style, TVN 7, Puls i 4Fun TV), działania w Internecie oraz w salonach sprzedaży Wójcik. Potrwa do końca lipca.
Wójcik Fashion to producent odzieży dla dzieci w wieku od 6 miesięcy do 12 lat, w segmencie premium. W Polsce sieć salonów Wójcik liczy aktualnie 53 placówki, w tym sklepy własne oraz franczyzowe. Firma sprzedaje swoje produkty również w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii, na Słowacji i Ukrainie. (AMS)

(22.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.