Telekomy utrzymały poziom wydatków na reklamę radiową
20.02.2012, 08:34
Z 2,3 mld zł, które telekomy wydały na reklamę w 2011 roku, 7,1 proc. trafiło do radia - tyle samo co w 2010 roku.
Najwięcej na reklamę w radiu wydał w ub.r. PTK Centertel, operator sieci Orange - ponad 58 mln zł. Druga była Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) z ponad 32,5 mln zł, a trzeci - Polkomtel SA (Plus) z ponad 31,6 mln zł. Operatorzy najczęściej reklamowali usługi abonamentowe dla klientów indywidualnych (w sumie za prawie 40 mln zł). Prawie 29 mln zł przeznaczyli na promocję usług na kartę, nieco mniej (ponad 27,6 mln zł) na usługi abonamentowe dla firm.
Dane podał Komitet Badań Radiowych na podstawie raportu Kantar Media o wpływach cennikowych netto rozgłośni radiowych w 2011 roku. (KI)
(20.02.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










