Największe telewizje komercyjne podniosły ceny reklam
TVN i Polsat podniosły ceny w marcowym cenniku w porównaniu z zeszłym rokiem. W TVN najdroższe są ”Fakty”, a w Polsacie – show ”Tylko muzyka. Must be the music”.
Obie stacje rozpoczęły już sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Średnia podwyżka w cenniku TVN, w porównaniu z marcem ub.r., wynosi blisko 12 proc. Najdroższy 30-sekundowy spot przy ”Faktach” kosztuje 76 tys. zł, czyli o 11,9 proc. więcej, niż przed rokiem. Za reklamę przy ”You can dance – po prostu tańcz”, którą najwyżej wyceniano w marcu ub.r., trzeba teraz zapłacić 68,1 tys. zł (o 6,3 proc. mniej).
W Polsacie ceny podniesiono średnio o 7 proc. W najdroższe pozycji – show ”Tylko muzyka. Must me the music” – ceny dochodzą do 63,9 tys. zł (wzrost o 25,8 proc. w porównaniu z marcem ub.r.). Przed rokiem najwięcej trzeba było zapłacić za reklamowanie się przy paśmie filmowym Megahit. Teraz najdroższy spot przy nim kosztuje 63,1 tys. zł – o 16,2 proc. mniej niż przed rokiem.
KOZ










