Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Billboard ścięty jak przez drwala

Billboard wygląda jakby był ścięty siekierą

W pobliżu warszawskiego centrum handlowego Arkadia uwagę przechodniów i kierowców przykuwa przewrócony, ścięty billboard.

To element kampanii reklamowej McDonald's promującej sezonową Kanapkę Drwala. Billboard został przygotowany przez agencję reklamową DDB Warszawa.
Kampania związana jest z zimową promocją w McDonald’s. Restauracje sieci podobnie jak w zeszłym roku oferują m.in. Kanapkę Drwala i Kanapkę Zbójnicką. (SK)

(15.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.