Telenowelę o Madzi z Sosnowca w kanałach informacyjnych śledziły miliony telewidzów
(Fot.tvp.info)
Relacje z poszukiwania półrocznej Magdy w Sosnowu i kilkudniowa opowieść o dramacie jej rodziny, działaniach policji i Krzysztofa Rutkowskiego, przyciągały widzów do kanałów informacyjnych. Według analizy "Rzeczpospolitej" stacje Polsat News, TVN 24 i TVP Info biły swoje rekordy oglądalności.
Dane Nielsen Audience Measurement, które przytacza ”Rzeczpospolita”, pokazują, że od 3 do 7 lutego, czyli od chwili wyznania matki, że półroczna Magda nie żyje, a porwanie było zmyślone, do ostatniego wtorku Polsat News oglądało średnio 112 tys. osób. Chwilami nawet 719 tys. widzów. Dało to antenie 1,48 proc. udziału w rynku. Rok temu kanał oglądało średnio 53 tys. widzów, a maksymalnie 488 tys.
Polsat News w informacji prasowej rozesłanej do mediów chwalił się, że 3 lutego br. zanotował najwyższe wyniki od startu kanału. Udział wśród wszystkich widzów wyniósł 2,05 proc., a w grupie komercyjnej – 1,91 proc.
TVN 24 odnotował z kolei wzrost udziału w rynku o blisko 57 proc. (do 4,67 proc.). Ten kanał w ostatnich dniach oglądało średnio 352 tys. osób (w tym samym okresie 2011 roku - 212 tys.). W szczytowym momencie – jak informuje dziennik – oglądało go 1,4 mln widzów.
”Rzeczpospolita” podaje, że jeszcze większą średnią widownią gromadziło TVP Info – ponad 390 tys., przy udziale w rynku 5,4 proc.
KOZ










