Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski "Top Gear" bardziej podobny do edycji brytyjskiej

Makieta polskiego pisma została dopasowana do odmienionego wizerunku brytyjskiej edycji "Top Gear"

Najnowszy numer magazynu motoryzacyjnego "Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się w odświeżonej szacie graficznej. Formuła makiety pisma została dopasowana do odmienionego wizerunku brytyjskiej edycji "Top Gear”.

Magazyn zyskał m.in. nowe okładki działów, nowe czcionki i nowy sposób łamania tekstu. Zmiany wprowadzono też w treści: w każdym numerze pojawi się strona o gwieździe za kierownicą. Poza tym felietony Jeremy`ego Clarksona, Jamesa Maya i Richarda Hammonda na stałe przeniesiono na początek magazynu, do sekcji Starter.
W styczniu wydawca ogłosił, że magazyn będzie się ukazywał 13 razy w roku.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu w październiku ub.r. wyniosło 58,7 tys. egz. (dane: ZKDP).

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.