Polski "Top Gear" bardziej podobny do edycji brytyjskiej
Makieta polskiego pisma została dopasowana do odmienionego wizerunku brytyjskiej edycji "Top Gear"
Najnowszy numer magazynu motoryzacyjnego "Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ukazał się w odświeżonej szacie graficznej. Formuła makiety pisma została dopasowana do odmienionego wizerunku brytyjskiej edycji "Top Gear”.
Magazyn zyskał m.in. nowe okładki działów, nowe czcionki i nowy sposób łamania tekstu. Zmiany wprowadzono też w treści: w każdym numerze pojawi się strona o gwieździe za kierownicą. Poza tym felietony Jeremy`ego Clarksona, Jamesa Maya i Richarda Hammonda na stałe przeniesiono na początek magazynu, do sekcji Starter.
W styczniu wydawca ogłosił, że magazyn będzie się ukazywał 13 razy w roku.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu w październiku ub.r. wyniosło 58,7 tys. egz. (dane: ZKDP).
SK










