Spośród agencji interaktywnych najwięcej zarobiła w ub.r. Fortune Cookie
Na 0,5 mld zł szacowana jest wartość rynku usług interaktywnych w Polsce. Według raportu przygotowanego przez Interaktywnie.com najwięcej z tego tortu wykroiły agencje: Fortune Cookie, K2 Internet oraz Adv.pl.
Fortune Cookie w ub.r. osiągnęła 3,5 mln zł zysku netto i 50 mln zł przychodu - wynika z raportu Interaktywnie.com przygotowanego na podstawie danych szacunkowych uzyskanych od agencji. Druga w zestawieniu jest agencja K2 Internet - z prawie 3 mln zł zysku i 44 mln zł przychodu.
Wysokie przychody zadeklarowały także: Interactive Solutions - 15 mln zł (zysk - 1,2 mln zł), Adv.pl - 12,6 mln zł (1,5 mln zł) i Kompan.pl - 12,6 mln zł (0,6 mln zł).
W 2010 roku największe przychody miała agencja K2 Internet - 55,8 mln zł (4 mln zł zysku netto). Bezpośrednio za nią znalazły się Sales & More i Performance Media (AT)
(01.02.2012)










