Jacek Balicki od dziś jest szefem marketingu Samsunga
Jacek Balicki pełni od 1 lutego funkcję head of marketing Samsung Electronics Polska. Odpowiada za strategię marketingową firmy, w tym za wszystkie kategorie produktowe Samsunga.
- W pierwszej kolejności chcę ocenić kondycję i wzmocnić markę, bo produkty są bardzo dobre. Równie ważne jest dla mnie przygotowanie wsparcia marketingowego innowacyjnych produktów, które będziemy wprowadzać, na przykład telewizorów nowej generacji - mówi "Presserwisowi" Jacek Balicki. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w najbliższym czasie Balicki ma się zająć wsparciem marketingowym smartfonu Samsung Galaxy Note.
Od lipca 2009 roku Jacek Balicki był współwłaścicielem i partnerem zarządzającym FireFly Group. Wcześniej był członkiem zarządu i dyrektorem marketingu firmy P4, operatora sieci komórkowej Play. W swojej karierze pełnił również funkcję dyrektora generalnego agencji reklamowej BBDO i Grupy BBDO oraz dyrektora generalnego agencji G7.
Tomasz Piotrowski, poprzedni szef marketingu Samsunga, rozstał się z firmą w listopadzie ub.r.
TW










