Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2011 roku ubyło tablic reklamowych

Na koniec 2011 roku w Polsce było 92,6 tys. nośników reklamy zewnętrznej, o 2,7 tys. mniej niż w 2010 roku - podała Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Najwięcej było nośników małego formatu - 32,1 tys. (33,5 tys. w 2010 roku). Kolejne pozycje zajmują: standardowe tablice o powierzchni 12 mkw. - 20,4 tys. (21,6 tys.), citylighty - 20,3 tys. (20 tys.), frontlighty 6 x 3 m - 14,5 tys. (14,5 tys.), backlighty typu scroll 9 mkw. - 1,3 tys. (1,6 tys.), frontlighty 12 x 4 m - 1 tys. (1 tys.), backlighty 6 x 3 m - 944 (959), frontlighty 12 x 3 m - 785 (831) i backlighty 8 x 4 m - 526 (492).
Biorąc pod uwagę łączną liczbę posiadanych nośników reklamy, najwięcej ma ich firma AMS - 45,8 tys. Dalej są: Ströer (18,8 tys.), Clear Channel Poland (8,2 tys.) i Mini Media (7,6 tys.).

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.