Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa agencja Good na bazie Brainshop U-boot

W ramach Grupy K2 powstała agencja strategiczno-kreatywna Good. Kierują nią byli menedżerowie Leo Burnett: Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński.

Good powstała na bazie agencji Brainshop U-boot, której udziały K2 kupiła w 2009 roku. Nowa agencja jako niezależna firma będzie osobno walczyć w przetargach, choć w razie potrzeby, by dać szeroką ofertę, wystąpi pod szyldem Grupy K2.
Kierownicy Good mają kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Monika Jabłońska ostatnio pracowała jako deputy managing director w Leo Burnett. Zarządzała działami obsługi klienta, strategii i interactive. Kierowała pracami dla klientów sieciowych i lokalnych (Philip Morris, Fiat, Sony, PKN Orlen, Commercial Union, Polkomtel, Hoop, Ikea, Orange, PZU). Krzysztof Iwiński był ostatnio creative directorem w Leo Burnett. Pracował dla takich marek, jak: Orange, PZU, Procter & Gamble, Fiat, Heineken, TP, Pekao, Unilever, Mercedes.
Do zespołu agencji Good dołączył też senior copywriter Filip Szperl, wcześniej związany z Leo Burnett i DDB. Good kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-boot, czyli Volvo, Discovery Channel i TLC (współpraca projektowa). Maciej Obuchowicz, współzałożyciel dawnego Brainshop U-boot, jest teraz strategic directorem w Good. Inny pracownik Good - Jakub Krawczyk (digital & operations director) również pracował w Brainshop U-boot. Drugi współzałożyciel tej agencji kilkanaście miesięcy temu rozstał się z nią i obecnie jest współwłaścicielem agencji reklamowej Adin. (TW)

 

(26.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.