Nowa agencja Good na bazie Brainshop U-boot
W ramach Grupy K2 powstała agencja strategiczno-kreatywna Good. Kierują nią byli menedżerowie Leo Burnett: Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński.
Good powstała na bazie agencji Brainshop U-boot, której udziały K2 kupiła w 2009 roku. Nowa agencja jako niezależna firma będzie osobno walczyć w przetargach, choć w razie potrzeby, by dać szeroką ofertę, wystąpi pod szyldem Grupy K2.
Kierownicy Good mają kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Monika Jabłońska ostatnio pracowała jako deputy managing director w Leo Burnett. Zarządzała działami obsługi klienta, strategii i interactive. Kierowała pracami dla klientów sieciowych i lokalnych (Philip Morris, Fiat, Sony, PKN Orlen, Commercial Union, Polkomtel, Hoop, Ikea, Orange, PZU). Krzysztof Iwiński był ostatnio creative directorem w Leo Burnett. Pracował dla takich marek, jak: Orange, PZU, Procter & Gamble, Fiat, Heineken, TP, Pekao, Unilever, Mercedes.
Do zespołu agencji Good dołączył też senior copywriter Filip Szperl, wcześniej związany z Leo Burnett i DDB. Good kontynuuje obsługę klientów Brainshop U-boot, czyli Volvo, Discovery Channel i TLC (współpraca projektowa). Maciej Obuchowicz, współzałożyciel dawnego Brainshop U-boot, jest teraz strategic directorem w Good. Inny pracownik Good - Jakub Krawczyk (digital & operations director) również pracował w Brainshop U-boot. Drugi współzałożyciel tej agencji kilkanaście miesięcy temu rozstał się z nią i obecnie jest współwłaścicielem agencji reklamowej Adin. (TW)
(26.01.2012)










