Max Weber i PZL walczą o nagrody Eurobest
30.11.2005, 09:37
Agencje Max Weber i PZL jako jedyne polskie zakwalifikowano do finału 18. międzynarodowego konkursu reklamy Eurobest Awards.
Spośród dwóch zgłoszeń agencji interaktywnej Max Weber w kategorii reklamy internetowej do finału wszedł serwis internetowy dla Grupy Żywiec SA. W tej kategorii w finale zalazło się 85 prac. Natomiast z 11 spotów reklamowych agencji PZL w finale znalazła się jedynie reklama piwa marki Dog in the Fog, która rywalizuje o nagrodę z 179 pracami. Pozostałe 34 zgłoszenia polskich agencji (obok nominowanych były to: Just, Leo Burnett i McCann Erickson, które zgłosiły reklamy również w kategoriach print i outdoor) nie dostały się na krótką listę. Jury tegorocznego konkursu do finału łącznie nominowało 740 prac spośród 4269 nadesłanych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 1 grudnia w Internecie.(ROM, 30.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










