Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwester Polsatu zdeklasował koncert TVP 2

Wśród gwiazd sylwestrowej imprezy Polsatu byli: Kora, Ania Wyszkoni i Maciej Maleńczuk

Sylwestrowy koncert Polsatu miał ponad dwa razy więcej telewidzów niż koncert w TVP 2. Telewizja publiczna podzieliła transmisję na dwie części, pomiędzy którymi puściła reklamy. Stacja komercyjna nie przerywała swojej imprezy.

Transmisja sylwestrowego koncertu w Warszawie przyciągnęła do Polsatu średnio 3,75 mln widzów. Była nadawana w godz. 20.00-1.50 i dała stacji średnio 29 proc. udziału w rynku (30 proc. w grupie komercyjnej). Z kolei transmitując koncert z Wrocławia, Dwójka zgromadziła średnio 1,82 mln widzów, osiągając 14 proc. udziału w rynku (11 proc. w grupie komercyjnej). Swoją imprezę TVP 2 pokazywał w godz. 21.00-22.24 i 22.30-1.15, w przerwie puszczając reklamy. Natomiast Polsat emitował prawie sześć godzin programu bez przerw na reklamy. – To ukłon w stronę widzów. Chcieliśmy, żeby ta noc czymś się różniła od pozostałych. Reklamy były nadawane tylko przed koncertem i po nim – mówi Nina Terentiew, wiceprezes Polsatu ds. programowych.
Sylwestrowa impreza Polsatu była telewizyjnym hitem przełomu roku (31 grudnia ub.r. - 1 stycznia br.) w grupie komercyjnej, gromadząc 1,7 mln osób w wieku 16-49 lat. Z kolei wśród wszystkich widzów największe powodzenie miał teleturniej "Jaka to melodia?" w TVP 1, który 1 stycznia oglądało 5,33 mln osób (34 proc. udziału w rynku).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.