"Playboy" od 20 lat w Polsce
Na okładce "Playboy'a" pojawiło się logo "20 lat"
Styczniowy numer miesięcznika "Playboy” (Marquard Media Polska) ukazał się w nowym layoucie i na grubszym papierze.
W 2012 roku polska edycja magazynu będzie obchodzić 20-lecie. Z tej okazji odświeżona została makieta pisma. Styczniowy numer, który trafił już do kiosków wydano na grubszym papierze. Na okładce pod winietą pojawiło się logo "20 lat”.
Od lutego przez cały rok redakcja będzie publikować jubileuszowe materiały. Poza tym "Playboy” ogłosił konkurs na najlepszy reportaż. Na prace redakcja czeka do 28 lutego. Zwycięzca otrzyma 5 tys. zł.
Konkurs przewidziano też dla czytelników - mogą wygrać w nim samochód.
Pismo ukazuje się w nakładzie 100 tys. egz. Średnie rozpowszechnienie płatne po trzech kwartałach br. wyniosło 50 351 egz. (ZKDP).
SK










