Polsat News jako jedyny kanał informacyjny zwiększył udział w rynku
Spośród kanałów informacyjnych tylko Polsat News odnotował w 2011 roku lepsze wyniki niż w 2010 - ale wciąż dzieli go spory dystans od głównych konkurentów.
Liderem wśród kanałów informacyjnych w 2011 roku jest TVP Info, którego udział w rynku wyniósł 4,25 proc. (1 stycznia–28 grudnia) - lecz jest to mniej mniej niż rok wcześniej (4,93 proc.). Udział TVN 24 w rynku zmniejszył się z 3,45 do 3,15 proc. Polsat News jest wciąż daleko za konkurentami, lecz jego udział w rynku wzrósł: z 0,62 proc. przed rokiem do 0,81 proc. w tym roku. Udział Superstacji jest taki sam jak rok wcześniej: 0,25 proc.
Średnia dobowa widownia (liczba osób oglądających w każdej minucie doby) TVP Info wynosiła w 2011 roku 255 tys. widzów, TVN 24 – 189 tys., Polsat News – 48 tys., a Superstacji – 15 tys. Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)










