Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 30, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat News jako jedyny kanał informacyjny zwiększył udział w rynku

Spośród kanałów informacyjnych tylko Polsat News odnotował w 2011 roku lepsze wyniki niż w 2010 - ale wciąż dzieli go spory dystans od głównych konkurentów.

Liderem wśród kanałów informacyjnych w 2011 roku jest TVP Info, którego udział w rynku wyniósł 4,25 proc. (1 stycznia–28 grudnia) - lecz jest to mniej mniej niż rok wcześniej (4,93 proc.). Udział TVN 24 w rynku zmniejszył się z 3,45 do 3,15 proc. Polsat News jest wciąż daleko za konkurentami, lecz jego udział w rynku wzrósł: z 0,62 proc. przed rokiem do 0,81 proc. w tym roku. Udział Superstacji jest taki sam jak rok wcześniej: 0,25 proc.
Średnia dobowa widownia (liczba osób oglądających w każdej minucie doby) TVP Info wynosiła w 2011 roku 255 tys. widzów, TVN 24 – 189 tys., Polsat News – 48 tys., a Superstacji – 15 tys. Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=1:|TVP+Info|TVN+24|Polsat+News|Superstacja|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement&chxp=1,1,2,3,4|2,22&chxr=0,0,8|1,0.5,4.5&chxs=0,000000,0,0,_,676767|1,000000,11,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,17&chs=500x436&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,315,0,315&chd=t:301,211,38,15|255,189,48,15&chdl=1+stycznia+-+28+grudnia+2010|1+stycznia+-+28+grudnia+2011&chdlp=t&chma=40,5,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=Liczba+os%C3%B3b+ogl%C4%85daj%C4%85cych+kana%C5%82+w+ka%C5%BCdej+minucie+doby+<p class=w+tys.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.