Dziecko będzie oceniać kreacje Hypermedia Isobar dopiero wiosną
Hypermedia Isobar przekłada na wiosnę 2012 roku zaangażowania w agencji siedmiolatka.
Początkowo miał się on pojawić w agencji jesienią br. Jednak jak tłumaczy Maciej Nowicki, dyr. kreatywny Hypermedia Isobar, przygotowanie obecności dziecka w zespole agencji okazało się bardziej skomplikowane niż wcześniej przewidywano. – Wiosną ruszy rekrutacja, pojawią się ogłoszenia na portalach rekrutacyjnych i branżowych – mówi Nowicki.
Dziecko ma w agencji oglądać gotowe projekty. Według Nowickiego, ze względu na niski poziom zaangażowania, percepcja konsumentów niepoświęcających reklamie wiele uwagi przypomina percepcję dziecka. Dlatego agencja chce spojrzeć na reklamę oczami widza, który łatwo się nudzi i dzięki temu uczynić komunikaty reklamowe ciekawszymi.
AMS










